loading...
مرکز پاکسازی پوست و لیزر در شمال تهران
مراکز

دوستان گرامی در تهران مراکز متعددی برای میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست وجود داره اما چند تا از معتبر ترین مراکز میکرونیدلینگ در لیست زیر آمده است.

در این مراکز دکتر پوست و مو بعد از آنالیز پوست شما بهترین روش برای پاکسازی پوست رو پیشنهاد میده , که یکی از این روش ها میکرونیدلینگ هست .


دکتر شیرین راحمی 021-778-68-705   گوگل مپ شرق تهران , تهرانپارس (آدرس دقیق کلیک) drrahemi.ir
دکتر کاظم محقق 021-442-197-71 گوگل مپ جنت اباد و صادقیه beheshtclinic.com
دکتر علی دستخوش 021-444-487-95 گوگل مپ پونک (آدرس دقیق) drdastkhosh.com
خانم دکتر حسینی 021-266-54-500 گوگل مپ شهرک غرب وسعادت آباد (آدرس دقیق کلیک)
کلینیک مریم 021-227-045-80 گوگل مپ نیاوران (آدرس دقیق کلیک) clinicmaryam.com
کلینیک باربد 021-226-88-598 گوگل مپ اندرزگو 
تاج بازدید : 593 دوشنبه 06 شهریور 1396 نظرات (0)

بهترین مرکز میکرودرم تهران با مجهز ترین دستگاه های پاکسازی و جوانسازی پوست میکرودرم و هیدرودرم

برای خانم های محترم در مرکز میکرودرم تهران

شرق تهران

شماره تماس جهت هماهنگی و مشاوره بیشتر

02122141732

واقع در سه راه زعفرانیه

مراکز میکرودرم در دیگر نقاط تهران کلیک


میکرودرم چیست

قبل از توضیح میکرودرم اجازه دهید یک مثال بزنم  چاقویی بردارید و ارام بر روی میوه ای مانند خیار بکشید این کار را به ارامی و اهسته انجام بدهید مشاهده میشود که لایه ای نازک از خیار جدا شده ویک سطح از خیار به پایین رفته است حال فکر کنید پوست شما همین خیار است که با انجام میکرودرمی لایه ای نازک در کمال ارامش پوست شما تراشیده شده با این تفاوت که پوست به دلیل بازیابی پوست های جدیدتر و کلاژن سازی میتواند پوست های جدید جایگزین پوست های قبلی کند

با این حرکت سطح پوست به سطح جای جوشی که قبلا در عمق پوست قرار داشت میرسد و کم کم جای جوش از بین میرود

توضیح کامل میکرودرم

میکرودرم چیست

در این روش که نوعی از کریستال که با فشار مشخص با سطح پوست قرار گرفته و اکسید الومینیوم باعث این میشود  تا تراش بسیار سطحی در پوست ایجاد شده و باعث ترمیم پوست و زیبایی پوست میشود

میکرودرم چگونه انجام می شود؟
برای انجام در ابتدا پوست تمیز  می شود و بعد به زمان لازم بر حسب نوع پوست  تعیین می شود، سایش در محور متفاوت و روی قسمت های زیاد انجام میپذیرد. مدت لازم حدود 20  دقیقه در صورت و 20 دقیقه در گردن به طول است. پس از تمام شدن درمان، صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود. یک کرم  به محل مالیده می شود.
 
موارد استفاده و فواید میکرودرم چیست؟
1- از بین رفتن لک  پیری
2- از بین رفتن  جوشهای سر سیاه
3-با نشاط شدن پوست صورت
4- سفت تر شدن پوست و بدلیل کلاژن سازی ا
5- روشن تر شدن پوست
6- میکرودرم باعث نفوذ عمیق تر وتاثیر بهتر داروها شده واثر داروها را تا 10برابر افزایش میدهد
7- درمان چروکهای ظریف پوستی و کمک به از بین بردن اسکارهای سطحی مثلاً اسکار آکنه
8- افزایش تاثیر داروهای موضعی و کمک موثر در درمان لک های پوستی و تفاوت رنگ در سطح پوست مثل ویتیلیگو
9- کمک به درمان جوشهای زیر پوستی
10-در پوست های چرب چربی صورت را کنترل میکند ودر پوستهای خشک موجب

تحریک فعالیت غددمیشود وبه نرمتر شدن و لطافت پوستکمک میکندنتیجه تصویری برای میکرودرم قبل بعد

 

نتیجه تصویری برای میکرودرم قبل بعد

 



بهترین مرکز میکرودرم Archives - گروه پزشکان پوست ولیزر ... www.tehranskin.com/tag/بهترین-مرکز-میکرودرم/ درمانی موثر و ارزان برای برخورداری از پوستی محکم و سالم میکرودرم ابریشن یک از روش های موثر در بهبود بافت پوست، رفع چین و چروک از طریق حذف بالاترین لایه های ... شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 6/29/17 میکرودرم و جوانسازی پوست در بهترین کلینیک تهران در ... ideal-clinic.ir/میکرودرم-در-بهترین-کلینیک-تهران/ میکرودرم و جوانسازی پوست در بهترین کلینیک تهران با جدیدترین و منحصر به فردترین دستگاه میکرودرم ایتالیایی در کلینیک ایده آل انجام میپذیرد. میکرودرم پاکسازی پوست مرکز هانی | تخفیفان takhfifan.com/میکرودرم-در-مرکز-هانی-46385 میکرودرم پاکسازی پوست در یکی از بهترین زیبا ترین برای آنکه پوستی زیبا ... تهران. ۹۰% تخفیف برای میکرودرم پاکسازی پوست در مرکز پوست و لیزر هانی. خرید با تخفیف 70 درصد از <span style="color:#0000ff"></span> ... takhfifan.com/takhfif-takhfifan-kharid-gorouhi-60-off-clinik-yousef-abad-microderm ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - میکرودرم-۷۰٪ شادابی پوست با 70 درصد تخفیف در not available با قیمت ... تهران. ۷۰% تخفیف استثنایی میکرودرم ابریژن ویژه بانوان در مرکز ... نشانی برترین مراکز پوست،مو و زیبایی در سراسر کشور - ... zibaan.ir/نشانی-برترین-مراکز-پوست،مو-و-زیبایی-در/ معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و زیبایی در سراسر کشور (با کیفیت یکسان) ... نشانی و شماره تماس دهها مرکز تخصصی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران ... بهترین مراکز پوست و زیبایی تهران - سایت فوق تخصصی ... zibaan.ir/بهترین-مراکز-پوست-و-زیبایی-تهران/ با زیبان همراه باشید با معرفی برترین مراکز پوست و زیبایی تهران. معرفی برترین مراکز پوست و ... پاکسازی صورت با میکرودرم. پی آر پی (PRP) رفع تیرگی دور ... مرکز میکرودرم در تهران - پاکسازی پوست صورت در ارایشگاه - ... oonpak.rzb.blogyab.xyz/post478027.html ۹ تیر ۱۳۹۶ - نام بهترین مرکز پوست برای انجام میکرودرم و هیدرودرم در شرق تهران. مرکز میکرودرم و هیدرودرم هانا در شرق تهران با پیرفته ترین تجهیزات پاکسازی ... میکرودرم و پاکسازی پوست صورت:روش،عوارض و هزینه - ... beautyclinics.ir/میکرودرم-و-پاکسازی-پوست-صورتروشعوارض/ پاکسازی و میکرودرم ابریژن پوست صورت چیست؟ ... تهران، پاسـداران، ابتدای بوستان8، پلاک 146، طبقه 3، کلینیک تخصصی سیب سـرخ; مشاوره رایگان ... بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که فرد چندین بار به فاصله ی دو یا سه هفته تحت درمان .... در تهران · شرکت تجهیزات پزشکی · فیزیوتراپی اهواز · فیزیوتراپی · مرکز پوست و مو ... شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 7/20/17 میکرودرم ابریشن - *متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو ... visit.persianblog.ir/tag/میکرودرم_ابریشن آدرس: تهران، خ ولی عصر، نبش خ توانیر، پلاک 2492. ... من قبلا یکبار برای میکرودرم صورتم به مرکز به سیما مراجعه کردم و راضی بودم الان میخواستم بدونم در مرکز شما ... بهترین مرکز پاکسازی پوست تهران میکرودرم و هیدرودرم ابریژن www.oonpak.ir/بهترین-مرکز-پاکسازی-پوست-تهران.html ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - بهترین و با سابقه ترین مرکز پاکسازی پوست تهران X پاکسازی پوست در تهران X پاکسازی تهران X میکرودرم در تهران X پاکسازی پوست صورت تهران.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 1,352
  • بازدید کلی : 31,786