loading...
مرکز پاکسازی پوست و لیزر در شمال تهران
مراکز

دوستان گرامی در تهران مراکز متعددی برای میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست وجود داره اما چند تا از معتبر ترین مراکز میکرونیدلینگ در لیست زیر آمده است.

در این مراکز دکتر پوست و مو بعد از آنالیز پوست شما بهترین روش برای پاکسازی پوست رو پیشنهاد میده , که یکی از این روش ها میکرونیدلینگ هست .


دکتر شیرین راحمی 021-778-68-705   گوگل مپ شرق تهران , تهرانپارس (آدرس دقیق کلیک) drrahemi.ir
دکتر کاظم محقق 021-442-197-71 گوگل مپ جنت اباد و صادقیه beheshtclinic.com
دکتر علی دستخوش 021-444-487-95 گوگل مپ پونک (آدرس دقیق) drdastkhosh.com
خانم دکتر حسینی 021-266-54-500 گوگل مپ شهرک غرب وسعادت آباد (آدرس دقیق کلیک)
کلینیک مریم 021-227-045-80 گوگل مپ نیاوران (آدرس دقیق کلیک) clinicmaryam.com
کلینیک باربد 021-226-88-598 گوگل مپ اندرزگو 
تاج بازدید : 318 چهارشنبه 11 بهمن 1396 نظرات (0)

بهترین مرکز میکرونیدلینگ تهران میرداماد شمال


شماره تماس با مرکز قاصدک در زعفرانیه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:

02122141732

 ۵ اتفاقی که پس از میکرونیدلینگ برای پوست شما رخ می دهد.
در حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی و شاداب سازی پوست است. دلایل قابل قبولی نیز برای این روش ارائه شده است. میکرونیدلینگ نه تنها ظاهر و حس پوست را بهبود می بخشد، بلکه میتواند کمک شایانی در بهبود و کاهش زخم های باقی مانده از آکنه، جوش های سرسخت و چین و چروک برای فرد انجام دهد. در نهایت آنچه که شما در کلینیک پزشک خود تجربه خواهید کرد، درمان بسیار موثرتر و هدفمندتری نسبت به درمان های خانگی است. اما به هر حال به هر میزان اثر مثبتی که از این درمان دریافت می کنیم، چند نکته را به ویژه پس از اتمام درمان باید در نظر داشت.

موضوع مرتبط : میکرونیدلینگ چیست ؟

[Image: میکرونیدلینگ صورت]  

۱ – پوست شما کمی قرمز می شود. 
قرمز شدن پوست پس از انجام میکرونیدلینگ کاملا طبیعی است، اما درصد بسیار زیادی از این قرمزی باید در عرض ۲۴ ساعت کاهش یابد. با این حال اگر درمان تهاجمی تری صورت بگیرد، ممکن است مدت زمان از بین رفتن قرمزی کمی طولانی تر شود. یک متخصص پوست در سیاتل آمریکا چنین می گوید:” من در مطب خودم برای درمان جای جوش و آکنه، رفع خطوط عمیق پوستی و چین و چروک های اطراف چشم و هم چنین برای تقویت و سفت کردن (لیفت) پوست از دستگاه میکرونیدلینگ استفاده می کنم. دقیقا پس از اتمام درمان پوست شفاف شده و به علت گرما قرمز  به نظر می رسد. حسی مثل آفتاب سوختگی که آنقدر هم شدید نیست.” مرطوب نگاه داشتن پوست نیز می تواند به کاهش قرمزی پوست پس از درمان کمک کند.

[Image: میکرونیدلینگ صورت]  

۲ – پوست شما ممکن است به لمس حساس شود. 
بلافاصله پس از درمان میکرونیدلینگ و حتی در روزهای ابتدایی پس از اتمام درمان، ممکن است پوست شما احساس لمس متفاوت تری نسبت به همیشه داشته و کمی خشن باشد. گاهی نیز احتمال بروز تورم و کبودی وجود دارد. یک متخصص پوست می گوید که این تورم در هر قسمتی از پوست ممکن است کم یا شدید باشد، اگرچه که در اکثر موارد بسیار خفیف گزارش شده است. اما در نهایت تمام این موارد بستگی به نوع میکرونیدلینگ انجام شده دارد. برای پیشگیری از این اتفاق مصرف آنتی هیستامین کمک کننده است.

[Image: میکرونیدلینگ صورت]  

۳ – ممکن است برخی علائم کوچک قابل مشاهده وجود داشته باشند. 
از آنجا که میکرونیدلیگ باعث ایجاد صدها زخم کوچک و ریز و در عین حال کنترل شده بر روی سطح پوست می شود، وجود مقدار کمی علائم ریز بر روی پوست پس از اتمام درمان، دور از انتظار نیست. نگران نباشید. تمام آنچه که بر روی پوست خود می بینید بسیار کوتاه مدت است. همانطور که پوست شما بازسازی می شود، این علائم نیز به آرامی بهبود می یابند


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 1,344
  • بازدید کلی : 31,778