loading...
مرکز پاکسازی پوست و لیزر در شمال تهران
مراکز

دوستان گرامی در تهران مراکز متعددی برای میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست وجود داره اما چند تا از معتبر ترین مراکز میکرونیدلینگ در لیست زیر آمده است.

در این مراکز دکتر پوست و مو بعد از آنالیز پوست شما بهترین روش برای پاکسازی پوست رو پیشنهاد میده , که یکی از این روش ها میکرونیدلینگ هست .


دکتر شیرین راحمی 021-778-68-705   گوگل مپ شرق تهران , تهرانپارس (آدرس دقیق کلیک) drrahemi.ir
دکتر کاظم محقق 021-442-197-71 گوگل مپ جنت اباد و صادقیه beheshtclinic.com
دکتر علی دستخوش 021-444-487-95 گوگل مپ پونک (آدرس دقیق) drdastkhosh.com
خانم دکتر حسینی 021-266-54-500 گوگل مپ شهرک غرب وسعادت آباد (آدرس دقیق کلیک)
کلینیک مریم 021-227-045-80 گوگل مپ نیاوران (آدرس دقیق کلیک) clinicmaryam.com
کلینیک باربد 021-226-88-598 گوگل مپ اندرزگو 
تاج بازدید : 183 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

میکرودرم برای پاکسازی پوست صورت وبدن در تهران با بهترین خدامت و دستگاه های پاکسازی پوس تمیکرودرم و هیدرودرم

ب

شماره تماس: 02122141732


سه راه زعفرانیه

دیدن سایر نقاط پاکسازی پوست در تهران کلیک کنید

همان‌طور که عنوان شد در برخی از افراد روش میکرودرم بهتر اثر می‌کند. به‌عنوان مثال برای افرادی که ملاسما (melasma) یا لک صورت دارند و کسانی‌که رتینوئیدهایی مانند رتین-آ (Retin-A) مصرف می‌کنند این روش بهتر جواب می‌دهد.

میکرودرم چیست

افراد مبتلا به لک صورت یا ملاسما دچار نوعی رنگ‌ریزه روی پوست هستند که به‌علت تجمیع هورمون‌ها، اشعه‌ی فرابنفش و تورم ایجاد‌شده، پوست را به‌شدت تحریک‌پذیر کرده است. این دست از افراد با مراقبت پوستی مناسب در برابر آفتاب، مراقبت‌های موضعی و البته میکرودرم به‌خوبی درمان می‌شوند.

امکان استفاده از دستگاه‌های میکرودرم در منزل و به شکل خانگی نیز وجود دارد اما تفاوت در این‌جاست که دستگاه‌هایی که در مطب استفاده می‌شوند، موتورهای بزرگ‌تر و قوی‌تری دارند و به همین دلیل می‌توانند به لایه‌های عمیق‌تری از پوست برای لایه‌برداری نفوذ کنند. هزینه‌ی درمان با میکرودرم کمی گران است اما پیگیری این راهکار بسیار بهتر از انجام آن در مراکز اسپاست.

در مطب‌ها و زیرنظر پزشک، تجهیزات لازم و اقدامات دقیقا مانند جراحی‌ها و عمل‌ها در اتاق عمل بهداشتی و استرلیزه پیگیری می‌شود. در نتیجه بهتر است تا درمان را با متخصصان پیش ببرید. تعداد دفعاتی که برای انجام میکرودرم باید به متخصص مراجعه کنید، بستگی زیادی به نوع پوست‌ و البته اوضاع مالی شما دارد.

اگر درمان را نزد پزشک پیگیری کنید، معمولا بین دفعات عمل، ۱ تا ۲ ماه فاصله وجود دارد. اما اگر این درمان با دستگاه‌های خانگی در منزل انجام بشود، تعداد دفعات آن باید به شکل روزانه یا حداقل هفتگی برنامه‌ریزی بشود.
میکرودرم درد دارد؟

درد میکرودرم

میکرودرم درد ندارد. چند ساعت بعد از انجام آن پوست قرمز و حساس می‌شود که این حالت دائمی نیست. بعد از درمان باید حتما از کرم ضدآفتاب مناسب استفاده بشود و مصرف مرطوب‌کننده نیز لازم است.

در برخی از افراد واکنش به میکرودرم به شکل تورم در محل خراش‌های پوستی ظاهر می‌شود. این افراد احتمالا بعد از عمل با خطوطی محو یا حالت خفیفی از لک روبه‌رو خواهند شد.

البته نباید میکرودرم را با لیزر یا سایر روش‌های شیمیایی عمیق لایه‌برداری یکسان دانست. درهرحال، میکرودرم نیز روشی است که پوستی صاف و یک‌دست ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا رنگ‌ریزه‌های پوست یک‌دست‌تر به‌نظر رسیده و چروک‌های نه چندان عمیق و… نیز از بین بروند.

البته باید گفت که چروک‌های خیلی عمیق یا لک‌های تیره یا سایر مشکلات عمیق پوستی مانند قرمزی شدید و… با میکرودرم درمان نمی‌شوند.

تخفیف های میکرودرم - نت برگ netbarg.com/trend/میکرودرم/ مجموعه ای از جذابترین تخفیف های نت برگ تا 90٪ برای میکرودرم. میکرودرم در مرکز پوست و مو آیسا در تهران - نت برگ netbarg.com/tehran/d/c:health/37210/میکرودرم-در-مرکز-پوست-و-مو-آیسا/ میکرودرم در مرکز پوست و مو آیسا با 93% تخفیف و پرداخت تنها 7000 تومان به جای 100000 تومان. شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 7/19/17 میکرودرم و جوانسازی پوست در بهترین کلینیک تهران در ... ideal-clinic.ir/میکرودرم-در-بهترین-کلینیک-تهران/ میکرودرم و جوانسازی پوست در بهترین کلینیک تهران با جدیدترین و منحصر به فردترین دستگاه میکرودرم ایتالیایی در کلینیک ایده آل انجام میپذیرد. بهترین مرکز میکرودرم Archives - گروه پزشکان پوست ولیزر ... www.tehranskin.com/tag/بهترین-مرکز-میکرودرم/ میکرودرم ابریشن (Microdermabrasion)؛ روش جوان سازی پوست. می 3, 2015 .... دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران و عضو انجمن متخصصین پوست ایران نشانی و شماره ... شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 6/29/17 میکرودرم پاکسازی پوست مرکز هانی | تخفیفان takhfifan.com/میکرودرم-در-مرکز-هانی-46385 میکرودرم پاکسازی پوست در یکی از بهترین زیبا ترین برای آنکه پوستی زیبا ... تهران. ۹۰% تخفیف برای میکرودرم پاکسازی پوست در مرکز پوست و لیزر هانی. میکرودرم در گروه پزشکان زیبایی آریا تهران | تخفیفان takhfifan.com/میکرودرم-پوست-گروه-پزشکان-زیبایی-آریا-تهران-پزشکی-63578 ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - میکرودرم روش بسیار راحت و خوبی است برای پاکسازی پوست شما. در میکرودرم لایه‌های چربی و بافت‌های مرده پوست به وسیله دستگاهی از روی صورت، ... خرید با تخفیف 70 درصد از <span style="color:#0000ff"></span> ... takhfifan.com/takhfif-takhfifan-kharid-gorouhi-60-off-clinik-yousef-abad-microderm ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - تهران. ۷۰% تخفیف استثنایی میکرودرم ابریژن ویژه بانوان در مرکز پوست، مو و لیزر یوسف آباد زیر نظر دکتر ابریشم چی تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ ... تخفیف های میکرودرم در دایره | دایره ، موتور جستجو و مرجع ... https://www.dayere.ir/میکرودرم ... پوست و مو آریا من در تهران. میکرودرم و هیدرودرم در کلینیک تخصصی پوست و مو آریا من در تهران ... چهره شاداب با میکرودرم پوست در مطب دکتر زارعی در تهران. % ۸۶ ... میکرودرم در تهران - شهر اینترنتی تهران tehran.dabi.ir/JobSearch.aspx?search=میکرودرم میکرودرم در تهران - در سایت شهر اینترنتی تهران. ... اطلاعات رایگان یافت شده در شهر اینترنتی تهران ... حسین آباد - هروی شرق و شمال شرق تهران منطقه 4 / ---- ... میکرودرم و پاکسازی پوست – کلینیک زیبایی رز طلایی tehrancosmetics.com/میکرودرم-و-پاکسازی-پوست/ متخصص پوست بهره‌گیری از روش‌هایی نظیر میکرودرم یا میکرو نیدلینگ را برای درمان .... آدرس: تهران ،فرمانیه، نرسیده به چهارراه پاسداران، جنب بیمارستان فرمانیه، ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1,339
  • بازدید کلی : 31,773